یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۳۶:۴۱

در راستای اقتصاد مقاومتی و با استفاده از توان داخلی؛
نوسازی خطوط انتقال نفت خام و بازسازی پایانه‌های نفتی خارگ

باشگاه خبری فراساحل: مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت : طرح نوسازی خطوط انتقال نفت خام و بازسازی پایانه‌های نفتی خارگ با تلاش متخصصان شرکت پایانه‌ها اجرایی شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سیدپیروز موسوی ظهر در نشستی که با مسئولان عملیاتی این شرکت  و با بیان سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در پایانه بین المللی خارگ اجرایی شد اظهار داشت: در این راستا طرح نوسازی خطوط انتقال نفت خام و بازسازی پایانه‌های نفتی خارگ با تلاش متخصصان شرکت پایانه‌ها اجرایی شد. وی از افزایش توان عملیاتی در بارگیری نفت خام در پایانه‌های نفتی خارگ خبرداد و افزود: با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم امکان بارگیری نفت خام به صورت همزمان 9 فروند نفت‌کش در پایانه نفتی خارگ فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از افزایش تردد نفت‌کش‌ها در خارگ خبرداد و خاطر نشان کرد: سال قبل بیش از 850 نفت‌کش در ترمینال صادراتی خارگ برای بارگیری نفت خام پهلو گرفت که نسبت به سال ماقبل آن افزایش قابل توجهی دارد. مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با بیان اینکه در ابتدای کار این دولت تمرکز اصلی بر رروی تاسیسات این شرکت از جمله اسکله‌ها و پهلوگاه‌ها قرار گرفت افزود: خوشبختانه در دو سال کار مداوم طبق برنامه زمان بندی و همزمان با اجرای برجام این شرکت نخستین شرکتی بود که 9 پهلوگاه برای بارگیری آماده سازی کرد.



  کد خبر : 3833
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :